Alla inlägg under juli 2011

Av simmarnasliv - 7 juli 2011 13:58

Nu börjar serien.. Kan inte detta så bra.. men aja, fick äntligen bort pratbublorna!.. Yey!.. Jag vet.. Jag vet, är lite sent ute nu men.. Det är en torsdag!..

-----------------------------------------------------------------------------------------------

"Mm" - Tänker.

- Mm  - Pratar.

Färger:

Emilia

Emme

Emma

Fluffis

Marty

Melinda

Zera

--------------------------------Del 1 Lämna mig inte.. --------------------------------------

  Det var en tidig morgon hos familjen Linden. Där bodde.. Mamman Emelia. Pappan Marty , Dottrarna Zera, Melinda, Emme, Emma ( inte hemma för tillfället! ) och Fluffis.

Och även sonen ( kommer ikke ihåg.. :S )

   

 - Zzz..zz..   - Zzzz...   Vackra bilder från balen ;)   Syster Melinda Syster Zera     -Nannana.. Nanana..!   " Här ska det baka , lite pankakor! .. "

- Eh.. Mamma..? Jag.. var typ ute och badat.. eller.. åkte.. du vet.. Förlåt.. Jag typ halkate?    - - Gjorde det ont? ( Ointresserad )

- Typ.. 

  - Asch.. Jag klarar mig nog..

- Vill du .. ha?

- Såklart!

  

Senare satt alla utom Zera och Melinda vid bordet..

- Lika goda som vanligt!

- Man kan undra hur dom har det på internatskolorna!

  - Onej.. Mamma tar du disken.. Måste till skolan!

  - Syrran skynda.. Bussen är här!

- Jag kommer.. Jag kommer.. !

   

- Älskling !

- Bort bort! Jag kan ju inte lita på någon som du!

  - Jag kan inte lita på dig .. ! Flytta ut här ifrån nu , !

- Du kommer ångra dig !

  Några minuter och herr Linden satt nu i sin bil Bella, Och sonen skulel han hämta och hitta bostad.. Medans Emelia stod och tänkte för sig själv..

- Jag klarar det här ! ..

   - Nej.. Älskling.. Lämna mig inte !

Det var ingen idé , så hon gick tillbacka och tänkte lite .

  - Aah Detta klarar jag lätt ju!

  - Hemma mamma!   

 - Mamma.. Inte för att störa men var är pappa?

- på Jobbet !

En stund senare..

  

- Förlåt.. Pappa.. Har gått..

Fluffis stog där häpen en lång stund och väntade på en chans att fly. 

Åhh.. Vad har jag gjort !  

- Vad har hänt igentligen när du och mamma skrek?  

- Sen när var du hemma? Aja Pappa har stuckit !  

- Du får ju inte skoja med mig sådär !

- Va?     

- Du .. Det är faktist inte mitt fel !

Båda blir trött och går snabbt och lägger sig.  


Mamman sover lugnt och tänker tillbacka      --------------------------------------------------------------------------------------------



Nå väl.. Liten dålig, Lång del tycker jag .. Ja.. Säg vad ni tycker ! ;)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards