Alla inlägg under april 2011

Av simmarnasliv - 24 april 2011 11:53

Jag har ett próblem jag hittar inte starbilden på datorn, Men ajja ;)


-------------------------------------------------------------------------------------------------

För se färgerna gå ner lite.. o.o

  Det hade gått många månader och det hade gått siså där för flora, Hon hade väl förtståss hitta massor av vänner..  

  - Nåväl här är det då!

Och började sakta gå in gjorde flora.

  - Lalalala! ( sa någon annan i duschstället. )

- Såå nu får vi se..

Och snabbt gick det så var Flora ombytt till sin bikini.

  Hon gick ut och tittade ut över stället, Massor av andra person men bara en som hon kände!..

  Timmarna hade gått och nu pratade Flora och en annan kille( Minns ej namnet! x_x )

- Så söt du är ..

- Hahha.. Du med!

En stund gick och pratadet slutade..

  Det hade mörknad och den där killen och Flora åkte hem till Flora..

   - Du.. Eftersom vi nu är förlovade..  Är det så här att jag inte vill.. födda ditt barn.. Såå..

Den där killen bara stå där tyst en lång stund och sedan reagerade.. Negativt..

  - Vad menaru!? Tänkeru adoptera ett litet barn till mig eller?!

- Lugna ner dig! Så hemskt är det inte! .. Föresten har jag redan gjort det!


   Plösligt sticker en flicka in genom dörren.. Vem kan det vara? Var kommer hon ifrån..? Vad gör hon här?


Av simmarnasliv - 24 april 2011 11:08

Ogud! Jag glömde bort bloggen helt och även tappade lusten men jag fick plösligt medelande om 3 komentarer och 1 fråga så bara jag tänka igen! . Så nu har jag bästemd mig att jag ska ifall vara aktiv minst en gång i veckan! .

Shema för idag;

* Ett inlägg till min serie.

* Och sist och inte minst.. ett inlägg om en ny mini serie ! I sims 2 ksk :P( Ksk blir en hel serie inte säker ännu ;) )

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards